יסודות האסטרולוגיה
קורס ייחודי המשלב בין האסטרולוגיה העתיקה והמודרנית
בפרדס חנה כרכור  

הקורס מלמד את השפה הבסיסית של האסטרולוגיה, מנקודת מבט פילוסופית תאורטית ויישומית.זהו קורס למתחילים ולאלה הרוצים להעמיק בעקרונות המהותיים של השפה, מטרתו לאמן את המשתתפים לשלוט בפרשנות אסטרולוגית מהימנה ומדויקת. הקורס מעוצב באופן המאפשר מגע ישיר וחוויתי עם התכנים, דרך עבודה עם מפה הלידה האישית ומפות של קרובים. כך הופך הקורס להיות במקביל מסע לשורשי השפה האסטרולוגית והעקרונות האוניברסליים ומסע לגילוי אישי, פנימי וחיצוני, נפשי ורוחני.

בלימוד השפה יש חשיבות עליונה לשלב בניית הבסיס. קורס יסודות האסטרולוגיה בונה את הבסיס מאפס על ידי העמקה בעקרונות הטהורים ביותר, הצבת היסודות נעשית באופן שיטתי מאורגן ועקבי מתוך המקורות העתיקים עצמם. בקורס ילמדו מודלים, מושגים וטכניקות מהאסטרולוגיה העתיקה, אשר ברובן לא ידועים לאסטרולוג המודרני (בחלק מהטכניקות לא נעשה שימוש מזה 2000 שנה!) וזאת מבלי לזנוח את הפרספקטיבה המודרנית ואת הגילויים האחרונים.

מעבר לרכישת השפה והתנסות בפרשנות וחיזוי דרך מפות לידה, נדון גם בשימושים נוספים, כמו: מפות לזוגיות, מפות שאלה, מפות לבחירת זמן להתחלה של דבר וכדומה.

הלימודים מיועדים לא רק לאלה הרוצים לעסוק בתחום, אסטרולוגיה היא כלי אדיר לכל המעוניינים בהתפתחות אישית והבנה עמוקה של מציאות חייהם. הלימוד נועד גם עבור אלו הרוצים לשלבו ככלי אבחון והדרכה בסוגים שונים של מקצועות טיפוליים.

פגישת המבוא בתאריך ה-22.6.2011
שיעור ראשון בתאריך ה- 6.7.2011
– אלה שלא יכולים להגיע לפגישת המבוא, מוזמנים להגיע לשיעור הראשון כמבוא והיכרות.

בכתובת רח' המלאכה 30, פרדס חנה.
עלות הרצאת המבוא היא 40 ש"ח אשר יקוזזו מעלות הקורס לנרשמים.

להרשמה בטלפונים –
0528500797
0525228917

לפרטים נוספים לחץ כאן

לחץ לקרוא המלצות של תלמידים שהשתתפו בקורס

לנרשמים עד לתאריך ה- 10.06.2011 תינתן הנחה של 10% מהמחיר של הסמסטר הראשון!

flyer for course